الاثنين، 23 أكتوبر 2017

ليه كل دا بيجــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــرالى منكّم .....الشــــــــــاعر // ( عبدالله الحجـــــــــــــازى )

ليه كل دا بيجــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــرالى منكّم )))
////////////////////////////////////////////
ليه كل دا بيجــــــــــــــرالى منكّم -----
ليه طبعــــــــكم بيخون ضميركم
أنا كنت فاكــــــــــر أنا حتة منكّم -----
أنا كنت فاكــــــــــر دينكم يدينكم
ما كنت اعرف قلوبكم تخــــونكم -----
ولاحتى لحظــــــة اعيش بغيركم
ياناس قولولى دا يبقى حالكـــــــم -----
ولا ده شيطان ســــــــاكن دياركم
ليه الوداد ماعاد فى بالكــــــــــــم -----
ليه الطمع غير حيــــــــــــــــاتكم
كُره الولاد بقى من عملكـــــــــــم -----
همس الخــــــــــراب افسد لسانكم
وليه كل دا بيجـــــــــــرالى منكم -----
وليه طبعـــــــكم بيخون ضميركم
//////////////////////////////////////////////////////////////////////////
تحياتى // الشــــــــــاعر // ( عبدالله الحجـــــــــــــازى )( 725 )
LikeShow more

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق