الأحد، 31 ديسمبر 2017

مجلة شعراء موسيقى الشعر العربي /الشاعر المبدع القدير جابر عبد القادر.. قصيدة عذاب الحب وتعب الحب / المحررة ميسم بارودي ; تحياتي


«عذاب الحب وتعب الحب»(42) «بقلم جابر عبد القادر» «نهايتي هو حبك» *********** تنساني وأنت جو قلبي وروحي تعبت عليك وبعدك عني ايام وليالي ولكن لم اشوف حد غيرك علشان انا وانت روح ودم وعمر واحد ***************** حبيبي قلبي وعمري إياك تبعد عني تاني علشان لم اتحمل بعدك تاني عني الحب كله أنت وحياتي كله انت ولو في يوم مستغني عني ****************** قولي علشان احضر لنفسي وأبعد عن الدنيا كله حبيب قلبي وعقلي لو لم أعرف بأني ليك كنت اموت روحي ولكن أخاف أعمله علشان ***************** انت روحي وحياتي لم أعرف بأني كنت أحبك ولكن لم. أعرف يعني ايه الحب غير منك علمتني وعاوز تتركني هو الحب لعبه عندك ولكن الحب كله ***************** هو انت لو في حد غيري قولي علشان اعرفه لو أحلي مني وتخاف عليك زي انا اسيبك علشان احبك وحين تكون سعيد ******************** انا كمان أكون سعيده رغم بعدك هو نهايتي وقبل نهايتي عاوزه اشوفك سعيد لو علي روحي يا حبيب روحي وعقلي وقلبي• ***************** «جابرعبدالقادر» ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق