الأحد، 9 أكتوبر 2016

-أنا حبيتك............قطرات الندى


------------------أنا حبيتك----------------
أنا حبيتك حب ما حبه روميو لجوليت
وحبى لك حبيبى كسر حاجزالسكوت
صورتك فى قلبى ومن غيرك أموت
أنا حبيتك حب ما حبه روميو لجوليت
أنت النبض جوايا وبعمرى أنا أفديك
عارف لما بتبعد بعشق نظرت عينيك
أنا حبيتك حب ما حبه روميو لجوليت
بشتاق والشوق حيرنى فين أراضيك
تعالى ضمنى كفايه أنا شوقى بيناديك
أنا حبيتك حب ما حبه روميو لجوليت
فى عيونك بشوف أحلامى بتنادى عليك
حتى النبض من حبه لك مشتاق اليك
أنا حبيتك حب ما حبه روميو لجوليت
ياللى ملكت كل حياتى أنا حبيبى بترجى فيك
حبيتك وحبي كان مش معقول دائما مشغول بيك
أنا حبيتك حب ما حبه روميو لجوليت
بكتبلك بدموع العين مستنى ربى يخليك
أرحم قلبى تعالى أضمك أنا روحى بتناجيك
أنا حبيتك حب ما حبه روميو لجوليت
وأن فكرت يطول بعدك أرحم قلبى مستنيك
بحبك وحبك كل حياتى رد عليه مشتاق لعينيك
أنا حبيتك حب ما حبه روميو لجوليت
الشاعر/ على فياض البلصفورى
قطرات الندى

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق