الجمعة، 28 أكتوبر 2016

عذاب الحب وتعب الحب....جابرعبدالقادر


?عذاب الحب وتعب الحب ؟
?جابرعبدالقادر ؟?قلب مجروح؟
? حبيبي اكتب عن حبي
الذي اتولد في وقت ليس
فيها انسانه تتحرك في قلبي
وحين اري فتيات وجمالهم
قلبي لا يتحرك كيف يكون
ذلك القلب ليس يتحرك
مثل قلوب اصدقائي وحين
يقولي لي ايه رائيك في
الفتاه دي جميله اوي اقوله
في اجمل منها وحين يتركني
ويقولي لي مالك انت مغرور
اوي وانت ليس في فتاه ولا
انثي تتحرك قلبك ومشاعرك
قلبك ده ايه حجر ليس مثل
قلوب اخرين مالك ياقلبي
لا تعرف عن الحب شيئ
ولا اتجرحت من اخره انت
في حد في حياتك انا
صديقك انت قلبي الذي
يحركني وهو مركز الحب
والدم والمشاعر ا قولك
انت تعرف اكتر مني علشان
انت مخلوق وشوفت واتعرفت
كل فتيات الكون وتعلم بانهم
شياطين ولا تاتي يوم والانثي
تقولك بحبك علشان هم ليس
عندهم مشاعر ولا اخلاص في حب
قلب مجروح منهم كتير ولا يكون في
يوم قلب عندهم انظر اليهم وشوف
جمالهم وحركاتهم مع كل انسان تتكلم
معهم جميعا الانثي ليس جمال ولا حركات
تعمله لكي تقول لنفسها انني جميله
وليس في الكون غيري مالك ياقلبي
عاوز تحب وتكون مجروح دايما من الانثي
اصبر ياتي نصيبك وقلبك يتحرك ويتكلم
وحده معه هل ياتي اليوم واحب ويتحرك
القلب الحجر انت تعلم شيئ ليس اعرفه
نفسي اتعرف واتكلم وامشي واكون مثل
اصدقائي وكل شيئ تفعله بس تكون
حظر منهم علشان حبهم ليس مثل حبك وقلبك؟
?جابرعبدالقادر؟

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق