الجمعة، 23 نوفمبر 2018

الأديبة الشاعرة الكبيرة صبرين الحاوي.. قصيدة ساكن روحي ..المحررة ليمار كيلاني

بقلمي استاذة صبرين الحاوي.. من قصيدة....       ساكن رووووحي.     .....  انته في. ....قلبي وروحي معاك..... مهما هتبعد هستناك.....    يوم ترجعلي....  انته بهواك....   عمر القلب... ماحب سواك.....    ساكن روحي.    ياأغلي.  ملاك.    .....تطلب رووووحي.    .... انا روووحي... فداك.   .... اني بحبك.   ....حبي هلاك.....    ولو تنساني...  انا مش هنسااااااك. ..... وحبيت حبك.... بس خلاص....   ولو رااااح تبعد.  ...روح وخلاص. ....انا حبيتك. وباخلاص. .... فاكر ان...   انا هترجااااك...  مش هترجاك... ولا هقرب....  طول ما انته..... من الحب....  بتهرب. ....ليه بتستغرب.....    عايذ تبعد.   ....سبني وروح.....  وحدي هداوي انا....  الجرووووح. ... وروووح...  الله معاااااااااك.   بقلمي الاستاذة الشاعرة صبرين الحاوي.

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق