الأربعاء، 21 نوفمبر 2018

الشاعر الكبير جابر عبد القادر.. قصيدة بعنوان كريم يارب ..المحررة شروق

«المهم حبك عايش في قلبي»
                       «جابرعبدالقادر»
                         «كريم يارب»
==================================
الحمد اللة ربنا كرمنا  يا اجمل حاجه في الدنيا
سبحان اللة ملاك نايم احمدك يارب علي نعمتك
الولد شبهك جدا وجميل زيك انا خايف حد يخطف حبيبي -طب صلي علي النبي  ومتبصش عليه كده اوي بسم اللة ماشاء اللة عليك يا حبيب قلبي يا ابني
==================================
الغالي احمدك يارب بعد عدد من السنين صبرت علي عدم الخلفه والناس كانو يتكلموه علينا فاكر الست امك واخواتك واهلك يقول لك روح اتزوج كانوه
لا يعرفه كل شيئ في يد الله الخالق سبحانه الله وتعاله- معلش يا حبيبتي انسي الماضي رغم الكلام لم ==================================
اسيبك خالص علشان كنت بحبك اوي وكان لا يهمني يكون في اولاد علشان كنتي عمري وقلبي  ارجوكي انسي ونعيش اجمل لحظات حياتنا مع حبيب قلبي وقلبك - ماشي علشان بحبك اوي لم اتكلم وانت عارف بس لو حد اتكلم نص كلمة اعمل معاهم حاجه
==================================
انا بولقك-انت تسمي ابنك ايه انا اسمي طب قولي
انتي تسمي ايه- انا اسمي عبد الرحمن  ايه رائيك -
مفيش احسن من الاسم ده بص عليه يا حبيبي روح  غاليه وجميله اوي  والحمد اللة ربنا كرمنا  بهذا المولود علشان نبقي معا يا حبيبي وامته تعمل له
==================================
عقيكه اولا يوم مولد الحبيب «سيدنا محمد صلي اللة علية وسلم »
وعقبال الكل لمه ربنا يكرمهم زينه ولا يحرمهم منهم الاطفال يارب؟
=================================
                      «جابر عبد القادر»

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق