الجمعة، 23 مارس 2018

مجلة شعراء موسيقى الشعر العربي.. الشاعر الكبير سيد كامل ....قصيدة كرهاك ....المحررة روشان رينيه .. تحياتي


كرهاك كرهاك ومش طياق واقف قدامي بتتكلم مش حساك ولاسمعاك كرهتك من عميلك فيا لا يوم حسيت بحبي ولا حته داري بيا هو انا علشان بخالصلك مش داري با اللي بيجري فيا دلوقتي وانا واقفه معاك كرهاك انا كنت زمان بهواك لكن دلوقتي مش حباك كأنك حد تاني معرفتهوش عمري زمان كان القرار قرارك لكن دلوقت الأمر أمري ومش هاممني حته رضاك انا عايزه الدنيا تسمع والناس دي كلها تعرف اني انا مش قبلاك كرهاك كل اللي بينا خلاص انتها زي كل حاجة في الدنيا بتعيش وتموت لما بتأخذ وقتها كنت بسقيك من حبي وحناني وقول بكره يحس ويتغير لكن هعمل إيه في قلب قسي واناني دلوقت جه دوري والزمن بقي زماني جيت لحد عندي وعايز ترجع لحناني بس الوقت بجد انا مش حساك ولا سمعاك ولا حباك بقولهالك من كل قلبي كرهاك كلمات الشاعرسيدكامل

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق